• babbysitter-slider-ground

O mateřské škole

Otevírací doba MŠ je od 8,00 hod. do 17:00 hod. 

MŠ je otevřena od pondělí do pátku.

Půldenní docházka od 8,00 hod. do 12,00 hod.


MŠ je zapsaná do Rejstříku škol a školských zařízení, poskytujeme tedy plnohodnotnou a kvalitní přípravu na ZŠ.

Děti je možné umístit do MŠ od dvou let do nástupu na ZŠ. 


MŠ je jednotřídní, heterogenně uspořádaná, s maximální kapacitou 15 dětí ve věku 2 - 7 let.  Děti velkého věkového rozmezí jsou přirozeným způsobem spolu ve třídě tak, jak je tomu v praktickém životě. Systém edukace s věkovou odlišností pracuje. Starší pomáhají mladším a navzájem se od sebe učí novým dovednostem a přijímají nové poznatky. Je prokázáno, že dítě lépe přejímá informace od svého vrstevníka, než od dospělého člověka. Tímto přístupem se děti přirozeným způsobem učí toleranci, spolupráci, laskavosti, trpělivosti a ohleduplnosti. 

Výuka je zaměřena na jazykovou a pohybovou výchovu a celkově zahrnuje činnosti a aktivity pro všestranný vývoj každého dítěte.


MŠ je zapojena do aktivní spolupráce s Mensou, a využívá NTC Learning, což je unikátní systém učení dětského mozku za pomoci cvičení, které mají vědecký základ v průkaznosti zvýšení efektivity využívání mozkové kapacity v dětském věku

Metoda pomáhá identifikovat nadání u každého dítěte, nabízí však činnosti, které rozvíjí potenciál u všech dětí a také napomáhá velmi ve zmírnění příznaků specifických poruch učení. Musí však být prováděna pravidelně každý den (5-10 min).
Vychází z faktu, že inteligence není dána počtem nervových buněk, ale právě počtem spojů, které se mezi nervovými buňkami vytvoří. Většina těchto spojů vzniká právě mezi 6. a 7. rokem věku dítěte. V dalším životě již dítě čerpá z těchto základů.
NTC metoda pracuje s rovnováhou, motorikou, artikulací, automatizací dovedností, což vše ovlivňuje vytváření spojů v mozečku a do budoucna vede k lepšímu fonemickému uvědomění a poznávání slov. To vede k lepšímu osvojování dovedností jako je psaní a čtení. Psaní vyžaduje plynulost pohybů, koordinaci, automatizaci a časové uspořádání, tedy aktivity ovládané mozečkem. Obrovských výsledků se dosahujeme právě v předškolním vzdělávání. Při práci s dětmi nejde přímo o nápravu, ale utváření nových, správných návyků. NTC metoda zahrnuje také oční cviky. Některé výzkumy ukazují, že hlavní příčinu dyslexie můžeme hledat v oblasti očních pohybů. Oční pohyby souvisí nejen se čtenářským výkonem, ale také školní úspěšností, sebehodnocením, sebepojetím a řečí.

Kromě výuky a her se děti účastní plavání, výuky tenisu, sportovní přípravy. Všeobecně se soustředíme na dostatek pohybu, pobytu v přírodě a nejrůznější zážitky. Dále děti vedeme ke kultuře a literatuře všeobecně v návštěvách knihovny, muzeí, divadel atd.


Aktivity v rámci výuky: Sporťáček, angličtina, hudební výchova, výtvarná a pracovní výchova, předškoláček, plavání, tenis.

Předškoláček je určen budoucím prvňáčkům, jedná se o intenzivní přípravu předškoláků na vstup do první třídy.


MŠ pořádá různé akce pro děti, výlety, návštěvy, oslavy státních svátků, vánoční večírky a besídky pro rodiče, opékání, maškarní, pyžamové párty, pasování prvňáčků a jiné. Doporučujeme sledovat facebook a webové stránky.


Děti v MŠ slaví jmeniny i narozeniny, ostatní děti jim popřejí, předávají dárečky s dortíkem a užívají si slavnostní atmosféru ve školce.